tessinengland.reismee.nl

ADVENTURES WITH FRIENDS

Wat heb ik toch een leuke weekenden gehad de afgelopen tijd. Terwijl mijn hostchild pas twee weken vakantie heeft, had Nederland dit natuurlijk al veel eerder. Dit betekende goed nieuws: Bezoekjes van vrienden!

Eerst kwam Tijs naar Londen! Hij had friends mee genomen en het was ontzettend gezellig. We zijn eerst naar Westfields geweest, een heel groot winkelcentrum, en daarna naar Covent Garden. Omdat ze die middag/avond terug vlogen was het niet zo'n hele lange dag maar het was wel ontzettend leuk.

Die dag erna had ik afgesproken met Simone. Simone is ook een au pair hier, maar het leuke is dat we allebei in hetzelfde dorp wonen! We wilde allebei erg graag naar een musical die dag, maar we wisten nog niet welke. WE zijn naar de official ticket booth gegaan en we hebben daar gekozen. We vonden de musical 'Guys and Dols'. We wisten niet echt waar het over ging maar Rebel Wilson speelde erin, en dat was voor ons reden genoeg! (Voor degene die niet weten wie dat is: Fat Amy van Pitch Perfect, kan mij niet voorstellen dat je dat niks zegt haha). We hebben gewoon gehuild van het lachen, zo leuk was de musical. Na de musical was het tijd om ergens te gaan eten. We waren op weg naar een restaurant toen er opeens iemand uit de taxi kwam stappen... Je raad het al: Rebel Wilson. Het enige wat Simone kon zeggen was 'oh my god' en ik stond vooral met open mond te kijken. Omdat ze haast had (en wij veel te shocked waren) hebben we haar niet gesproken. Achteraf heel jammer, maar het feit dat we haar gezien hebben is al heel wat! Na dat avontuur hebben we gegeten bij een restaurant bij de Tower Bridge. Het uitzicht was prachtig en we hadden ook nog heerlijk gegeten. Al met al een geweldige dag!

Het weekend daarop kwamen Leila en Pieter. Ook dit was onzettend gezellig! We hebben heel erg veel gezien: Piccadilly circus, Regent Street, Hamleys, Oxford street en natuurlijk de Tower Bridge. Ook deze dag hebben we afgesloten met een diner aan de Thames. Het was super om hun weer te zien na (ongeveer) vier maanden. En wat hebben we het leuk gehad!

Nu is het tijd voor mij vakantie! Het duurt niet lang meer voordat ik terug naar Nederlad kom voor vakantie. Ik kom gezellig een week samen met mijn hostchild, om hem Nederland te laten zien. En daarna nog een weekje alleen. Ik zie er erg naar uit om weer even thuis te zien.

De volgende blog zal waarschijnlijk over mijn vakantie avonturen gaan, maar daarnaast heb ik nog ander leuk nieuws..... Maar dat bewaar ik natuurlijk voor de volgende keer ;)

Lots of love, Tess

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!