tessinengland.reismee.nl

FIRST TWO WEEKS

De eerste twee weken zitten erop! Alhoewel het toch echt maar een paar weken zjn geweest, voelt het alsof ik hier al maanden ben. Er is al zo veel gebeurd en ik heb al aardig wat gezien. Gek eigenlijk.. Dat ik nu gewoon kan zeggen dat ik in Engeland woon.

Het vertrek was erg raar, maar ook heel spannend. Na het afscheid ging ik naar de douane en pfoe, wat was het daar druk. Gelukkig was ik nog net op tijd voor de paspoort controle en kon ik het vliegtuig in. De laatste keer dat ik gevlogen heb was ik 12, en heel veel kan ik mij daar niet van herrineren. Maar de vlucht ging goed en ik was er zelfs eerder dan verwacht. Toen ik aan kwam op het vliegveld ben ik meteen in de rij gaan staan voor een volgende paspoort controle. Wat bleek.. Ik stond in de rij voor alle Engelse en Zweedse mensen.. Gelukkig zag ik het net op tijd en mocht ik naar een andere rij. Omdat ik al een goed half uur in rij had gestaan lag mijn koffer erg eenzaam op de bagegeband haha. Maar ik vond al snel de hostmom en de kinderen en toen zijn we naar hun huis gegaan.

De eerste paar dagen als au pair waren absoluut niet makkelijk.. Alles is hier anders. Het eten, de omgeving, de mensen, de taal. En dan ben ik ook nog bij een gezin die Spaans is. Nog meer culturele verschillen dus.

De eerste zaterdag heeft mijn hostmom mij meegenomen naar een super leuk plaatsje 2 minuten (met de trein) hier vandaan. Er was een enorm winkelcentrum en een soort markt met allemaal leuke kraampjes. Een soort Eindhoven, maar dan Engelse. Ze hebben er zelfs een Hema!

Vanuit Smartaupairs ben ik in contact gekomen met andere au pairs. Samen met twee nederlandse meiden ben ik dus afgelopen zaterdag naar Londen gegaan. Wat was het ontzettend leuk daar! Ik heb zo veel gezien. En ik heb al meteen een lijst gemaakt van dingen die ik graag nog wil doen. (Foto's volgen nog)

De weekenden zijn erg leuk! Doordeweeks is soms wat lastig door de vele klusjes en door de kinderen. Maar ach, ik heb in ieder geval (nu al) veel geleerd hier!

Cheers to some more adventures!

Love, Tess

Reacties

Reacties

rian

hee tess....klinkt goed...leuk allemaal...vooral de weekenden...hihi...dikke knuffffff

Joella

Ben trots op jou lieverd! ????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!