tessinengland.reismee.nl

8 MONTHS ALREADY

8 maanden alweer in Engeland. Eigenlijk is het allemaal veel sneller gegaan dan gedacht. 6 maanden leek in het begin al eng zat, laat staan meer dan dat! En nu zit ik zelfs al over mijn doel. Wat een avontuur is dit zeg..

Ook deze zomer zat vol avonturen! Na een weekje thuis te zijn geweest was het tijd voor Disneyland. Ik denk dat iedereen die dit leest weet hoe gek ik ben op die plek. Vier dagen en drie nachten in het New Port Bay Club hotel. Om een kamer met twee- tweepersoonsbedden te hebben (voor mij alleen), en elke ochtend een otnbijt waar je u tegen zegt: ja dat was absoluut niet slecht hoor. Omdat het hotel zo luxe was en er dus ook een zwembad aanwezig was, heeft mijn hostfamilie het grootste deel door gebracht aan het zwembad. (Ja echt, twee kinderen in Disneyland die het zwembad leuker vinden dan het park..). Maar dit betekende dus wel dat ik lekker mijn gang kon gaan. Het was overdag best druk, maar het kon erger. Omdat dit mijn tweede keer daar was, wist ik precies hoe de fastpasses werkte en waar ik dus graag naar toe wilde. Ik heb (bijna) alles gehad wat ik wilde doen en heb ook veel leuke souvenirs gekregen. Al met al, de Disneyland vakantie was erg geslaagd.

Na Disneyland hebben we nog in een ander huis in Frankrijk vakantie gevierd en daarna was het al weer tijd om aan school te beginnen!

Het was niet alleen tijd voor school voor mijn hostchild, maar ook voor mij! Ik ben begonnen aan de cursus Creative Wrighting. Ik heb altijd al willen leren hoe je het beste verhalen/boeken/gedichten kan schrijven, dus toen ik dit zag was het natuurlijk ideaal! Ik heb nu twee lessen gehad en heb het echt super naar mijn zin. Ik heb nog nooit met zo veel plezier huiswerk gemaakt, haha.

Terug naar het gewone leven betekend ook weer avonturen in het wekend! Zo ben ik gisteren met Yasmein naar Londen geweest. En wat was het weer leuk. Het is zo fijn om ergens rond te lopen waar je je zo thuis voelt.

We hebben weer erg veel plekken gezien en heerlijk gegeten. We zijn bij Muriel's kitchen gaan lunchen, hebben natuurlijk een stop bij de Disney store gemaakt, hebben bijna elke hoek van Harrods gehad (daar snoep gekocht, ik denk niet dat een normaal persoon zich daar iets anders kan veroorloven dan dat), toen elke kerstafdeling gehad van grote waarhuizen, lekker in Hyde Park in het zonnetje gezeten en toen natuurlijkde dag afgesloten bij de mac. Het is heel fijn om de dag te besteden met iemand waar je zo veel gemeen mee hebt en die het dus ook niet erg vind om in begin Oktober al naar alle kerstballen te gaan staren.

We wilde graag naar een musical en deze keer stond ook The Lion King erbij. We wilde allebei erg graag gaan maar er stond wel bij dat het staanplaatsen waren. Toen we gingen vragen waar die staanplaatsen precies waren, keek hij mij aan en zei:"I'm sorry Miss, but you are way too short for that. You need to be as tall as the black mark on this wall and you're defenitly not." Gediscrimineerd worden bij kaartjes voor een musical door een hilarische reden maakte het een stukje minder erg :').

Toen ik op de terug weg was zag ik een jongen in de metro het nieuwe Harry Potter boek lezen. De metro zat belachelijk vol en hij kon zijn boek amper vast houdem, maar toch bleef hij lezen. Ik moest er bijna om lachen omdat het zo'n Engels/Brits beeld was, haha.

Over boeken gesproken, ik vind de boeken van Ransom Riggs erg goed. En gisteren vond ik een Waterstones een gesigneerd boek van hem! Natuurlijk kon ik dietniet laten liggen.

Dit weekend ga ik voor een paar dagen terug naar Nederland. Ik heb kaartjes voor een concert en voor sommige artiesten moet je gewoon even een blokje om naar een ander land :P

Adventures adventures adventure. Ik krijg nog steeds vaak de vraag hoe lang ik hier nu blijf en wat ik hierna ga doen, en nog steeds kan ik niet de toekomst voorspellen. Ik geniet van elke dag en zie wel wat er op mijn pad komt!

See ya next time!

Lots of love, Tess

Reacties

Reacties

Anja ( mama ????),

Wat heb je het weer mooi verwoord en hoop dat je nog een supertijd hebt.... een nog steeds supertrotse moeder !!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!