tessinengland.reismee.nl

SECOND FIRST WEEK

Woah, er is weer veel gebeurd sinds de laatste blog. Op dit moment woon ik namelijk ergens anders in Engeland. Eind Maart ben ik bij mijn vorige familie weg gegaan, en heb ik een vakantie terug in Nederland gehad.Het duurde even voor ik een gezin had gevonden:Maar ik ben weer terug!!! Ik heb een geweldig gezin gevonden en voel mij hier helemaal thuis. Nu woon ikongeveer een kwartier vanSouthampton af, wat een stuk verder van Londen is dan eerst. Dit betekend helaas dat ik niet elk weekend in Londen zal zijn, maar dat er weer nieuwe plekken te ontdekken zijn!

De eerste week, ofja, de tweede eerste week in een gastgezin, is echt heerlijk geweest. Ik woon nu bij een moeder en haar zoontje van 8. De zaterdag dat ik ben aangekomen, hebben ze mij meteen de stad hier laten zien. En op zondag mocht ik meteen mee naar een familie bbq! Ontzettend gezellig en ze waren super lief. De rest van de week was erg relaxed en ik voel mij hier al helemaal thuis. Mijn hostchild heeft echt een jongens kant maar ook een heel groot hart. Ik ga dus van wapens en dino's naar heel veel lieve knuffels. Erg verschillend haha. De moeder is echt een schat. Ze is ontzettend lief en zorgt erg goed voor mij. Ze is mij ontzettend dankbaar en ik krijg dus elke avond 'Thank you for today', zelfs als ik de hele dag niks gedaan heb.

Ik ben benieuwd voor alle nieuwe adventures hier! Nieuwe uitdagingen bij een nieuw gezin dat vele malen beter mij past. Ik heb hier nu echt een thuis. Terwijl mijn vorige hostchild altijd zei:"this is not your home. This is my home. Your home is in Holland." (-2 jarig meisje).

Lots of love, Tess

"Adventures are coming"

Reacties

Reacties

rian

Leuk Tess, klinkt goed....heel veel plezier....en niet tè lui worden ;)
Heel veel knuffels....ik hoop op snel weer zo'n leuk verhaal..

Lucie

Hoi Tess, wat ontzettend fijn voor je. Zo hoort een aupairtijd te zijn. Heerlijk om in zo'n warm 'nest' te zijn beland. Ik gun het je toch zó! Ik ga je avonturen en belevenissen helemaal mee volgen. Ik wens je een supermooie tijd daar, nieuwe vriendschappen, prachtige ervaringen en een leerzame periode waar je later met heel veel plezier aan terug gaat denken. GENIETEN dus!!
Liefs, Lucie

Lucie

Hoi Tess, gefeliciteerd met je vader z'n verjaardag.
Heb je nog leuke aupair-reisverhalen voor je volgers?
Groetjes, Lucie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!