tessinengland.reismee.nl

FAMILY VISITS

Aan de titel kun je al een beetje zien dat de afgelopen weken erg leuk waren. Mijn eerste familie bezoek was het weekend van mijn verjaardag. Mama zou alleen komen en zou voor het eerst in ongeveer 30 jaar gaan vliegen. Erg spannend dus, maar ik had er alle vertrouwen in dat het ging lukken. Mijn lieve hostmom heeft er voor gezorgd dat ik alle dagen niet hoefde te werken, en dat ik mij nergens druk om hoefde te maken. Ik kon dus die vrijdag in alle vroegte naar het vliegveld om mama op te halen. Na een tijdje kwam mama eindelijk de aankomsthal binnen gelopen. Maaaar.... VERRASSING!!! Noortje was ook mee gekomen! En ik wist echt van helemaal niks! Ik was super blij dat ze er allebei waren.

Toen we allemaal een beetje bijgekomen waren van de excitement, kon ik ze eindelijk mijn nieuwe thuis laten zien. Op de vrijdag hebben we rond gelopen in het dorp, en hebben we heerlijk gegeten s'avonds. Op de zaterdag zijn we naar Londen geweest. Een drukke dag, maar wat hebben we veel gezien! We zijn begonnen bij Victoria station. Hier hebben we koffie gedronken en hebben Noortje en mama de extreme hoeveelheid mensen bewonderd. Daarna zijn we naar Buckingham Palace gegaan, maar er was die dag iemand jarig.. Alles was daardoor afgezet en we konden het paleis dus niet zien. Maar he, The Queen wordt maar één keer 90 dus we zijn maar naar het volgende gegaan. (Ook waren we natuurlijk net te laat om the Royal Family te zien en alle festiviteiten mee te maken.. Sorry mam!)

De volgende stop was Piccadilly Circus. Een kleine stop bij de M&M shop, en even genieten van de billboards. Daarna zijn we naar de Tower Bridge gegaan. We hebben de tentoonstelling bezocht, wat ook betekende dat je kon lopen over de glas platen in de torens. Erg indrukwekkend om op zo'n hoogte te staan en gewoon naar beneden te kunnen kijken, recht in de Thames!

Zondag was het mijn verjaardag! Ik werd wakker gemaakt met een prachtige taart en allemaal kaarten (onder andere Mirthe en Leila bedankt :)). Na alle verjaardags knuffels zijn we smiddags gaan shoppen in Southampton. Het winkelcentrum daar is prachtig.

Maandag was de laatste dag en toen hebben we het vooral rustig aan gedaan en een beetje door het dorp gelopen. Het was lastig om mama en noortje weer op het vliegveld achter te laten, maar er kwam een volgend leuk weekend aan!

Caitlyn en haar ouders kwamen dit weekend langs! We zijn heerlijk gaan eten en we zijn vandaag naar The New Forest geweest. Uiteraard heb ik een wild paard geaait (You proud noortje?), en moesten we stoppen voor overstekende ezels. Ook dit was weer een super weekend.

Ik ben iedereen heel dankbaar die langs komt, of app'jes stuurtom te vragen hoe het gaat.Ondanks dat Engeland niet de andere kant van de wereld is, is het soms toch lastig dat niet iedereen dichtbij is.

All the love to my family and friends.

Lots of love, Tess

Reacties

Reacties

Chris

Leuk om op deze manier op de hoogte gebracht te worden over hoe het met je gaat little sistah! Wanneer ik een keer tijd heb ben ik ook zeker van plan om eens aan te komen waaien om ook deel te mogen maken van jou verhaal????????
Slaap lekker, de kusjes en veel liefs.

Je grote broer!

rian

wat een weekenden tof....snap dat t niet makkelijk is hoor...ben heeel trots op tess lief prinsesssenkind.....????????????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!